REKLAMA
Znaleziono 3098 wyników
firma
Pokaż firmę
4insulation - 4I Sp. z o.o.
Gliwice, Górnych Wałów 7
Rosną obroty w centrach handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Rosną obroty w centrach handlowych w Polsce
Jak informuje Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), w maju 2024 r. obroty najemców w centrach handlowych były o 5,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. Największe wzrosty obrotów w wybranych kategoriach odnotowały w maju 2024 r.: zdrowie i uroda (14,6 proc.), artykuły wyposażenia domu (8,5 proc.) oraz odzież i akcesoria (6,8 proc.).
W Polsce buduje się mniej centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce buduje się mniej centrów handlowych
Jak wynika z najnowszego raportu CBRE w pierwszym kwartale 2022 r. do użytku oddano zaledwie 40 tys. mkw., a 250 tys. mkw. zostaje w budowie. Zdecydowana większość, bo 230 tys. będzie oddane do użytku jeszcze w tym roku.
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]
Jak wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield, sektor nieruchomości handlowych zanotował w Polsce wyjątkowo dobry początek roku. W pierwszym kwartale oddano do użytku ponad 100 000 mkw. powierzchni, a rynek czeka na szereg otwarć nowych obiektów handlowych o łącznej powierzchni 300 000 mkw.
firma
Pokaż firmę
PHU KRIS Nawadnianie Ogrodów
Warszawa, Płochocińska 105A
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – I kw. 2022 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – I kw. 2022 roku
W pierwszym kwartale 2022 roku do użytkowania oddane zostało zaledwie 30 tys. mkw. powierzchni handlowej. Liczba ta obejmuje trzy nowe obiekty i jedną rozbudowę centrum handlowego. Ponad 65% obiektów będących w budowie to parki handlowe. Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lutym i w marcu 2022 roku wzrosła odpowiednio o 8,1% i 9,6% w porównaniu do lutego i marca 2021 roku – wynika z najnowszego raportu "Marketbeat. Rynek powierzchni handlowych – I kw. 2022 r." – przygotowanego przez Cushman & Wakefield.
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanów
Do końca roku sektor może wzbogacić się o ok. 200 000 mkw., z czego zgodnie z trendem ostatnich lat najwięcej przypadnie na format parków handlowych, które odpowiadają za 77 proc. powierzchni w budowie – wynika z analizy Cushman & Wakefield.
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastach
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,1 mln mkw. W pierwszej połowie 2022 r. rynek powiększył się o 121,1 tys. mkw., z czego 91 proc. to parki handlowe różnego typu. W budowie pozostaje 360 tys. mkw. powierzchni handlowej, która zasili głównie małe miasta – wynika z najnowszego raportu CBRE. Nadal na popularności zyskują obiekty typu "convenience", a centra handlowe nieustannie szukają sposobów, żeby pozostać atrakcyjnymi dla klientów. Rozwijają się również koncepty gastronomiczne typu "food hall". Ostatnie otwarcie tego typu to Fabryka PZO w Warszawie.
Nowe biuro Kakadu Zoo w Warsaw Trade Towerartykuł
Pokaż artykuł
Nowe biuro Kakadu Zoo w Warsaw Trade Tower
Prowadząca sieć sklepów zoologicznych firma Kakadu Zoo wynajęła przestrzeń biurową w Warsaw Trade Tower. Do dyspozycji najemcy będzie 1560 mkw. powierzchni biurowej. W poszukiwaniach dogodnego obiektu i negocjacjach warunków umowy spółkę reprezentowała firma doradcza Newmark Polska.
[Polska] Polski rynek handlowy bezapelacyjnym lideremartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek handlowy bezapelacyjnym liderem
Z najnowszej analizy przygotowanej przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield wynika, ż...
Przetargi: powrót śmieciartykuł
Pokaż artykuł
Przetargi: powrót śmieci
W październiku 2014 roku liczba ogłaszanych postępowań przetargowych wzrosła w relacji miesięcznej d...
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,15 mln mkw. Od stycznia do września 2022 r. rynek powiększył się o 184,1 tys. mkw. nowej przestrzeni handlowej, z czego 94 proc. to parki handlowe. W budowie pozostaje 355 tys. mkw. powierzchni handlowej, głównie w małych miastach – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wciąż popularne są obiekty typu "convenience", ale równolegle na rynku rozwija się segment projektów wielofunkcyjnych, w których handel pełni rolę uzupełniającą.
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowych
Rynek handlowy ma za sobą dobre otwarcie roku. W pierwszych trzech miesiącach br. przybyło 107,4 tys. mkw. powierzchni zakupowej w postaci 12 obiektów. Są to głównie parki handlowe o powierzchni do 10 tys. mkw., choć nie zabrakło większych projektów – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wśród najemców najszybciej przybywa dyskontów niespożywczych. Rozwijają się także obiekty wielofunkcyjne, tworzące miejsca spotkań, w których zakupy są jedną z funkcjonalności. W budowie pozostaje 362,3 tys. mkw. przestrzeni handlowej, która zasili głównie mniejsze miejscowości.
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
[świętokrzyskie] Centrum Galardia wynajęte w 97%artykuł
Pokaż artykuł
[świętokrzyskie] Centrum Galardia wynajęte w 97%
Blisko 18 000 m2 powierzchni zostało dotychczas wynajęte w centrum handlowym Galardia powstając...
W Krakowie najtrudniej o lokal handlowy, Poznań i Trójmiasto mają ich najwięcejartykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie najtrudniej o lokal handlowy, Poznań i Trójmiasto mają ich najwięcej
Średni wskaźnik powierzchni niewynajętej dla ośmiu największych aglomeracji w sierpniu br. wyniósł 4,7 proc. To o 0,6 pp. mniej w porównaniu rok do roku – wynika z raportu CBRE. I choć nadal jesteśmy na poziomie wyższym niż przed pandemią (4,1 proc. w grudniu 2019 r.) to są miasta, w których o lokale handlowe jest naprawdę ciężko. Przykładem jest Kraków, gdzie tylko 1,8 proc. powierzchni handlowej jest dostępnej. Największy wybór oferuje Poznań (9 proc.) i Trójmiasto (6,3 proc.).
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita powierzchnia handlowa w budowie w Polsce wynosiła na koniec czerwca 410 tys. mkw. Rynek sprzedaży detalicznej w Polsce nadal się rozwija i ewoluuje, czego potwierdzeniem jest rosnąca aktywność najemców i właścicieli.
Rynek nieruchomości handlowych ma za sobą stabilny rok [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek nieruchomości handlowych ma za sobą stabilny rok [RAPORT]
Jak wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield, ubiegły rok w sektorze nieruchomości handlowych to kontynuacja ofensywy parków handlowych, które odpowiadały za 70% nowej podaży dostarczonej na rynek. Mimo wielu wyzwań związanych z inflacją czy ogólną niepewnością gospodarczą, w Polsce zadebiutowało w tym czasie czternaście nowych marek. Kolejne miesiące mogą jednak przynieść pogorszenie nastrojów konsumentów, co znajdzie odzwierciedlenie w niższym poziomie sprzedaży detalicznej i co za tym idzie – obrotach najemców obiektów handlowych.
Sektor retail kwitnie w najmniejszych polskich miastach. Najpopularniejszym formatem parki handloweartykuł
Pokaż artykuł
Sektor retail kwitnie w najmniejszych polskich miastach. Najpopularniejszym formatem parki handlowe
W trzecim kwartale 2022 oddano w Polsce prawie 120 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Powstało 8 nowych obiektów – aż 5 z nich to parki handlowe. Całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce przekroczyła 15,76 mln mkw., a najwięcej nowych budów zainicjowano w mniejszych miastach – poniżej 100 tys., mieszkańców – wynika z raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.
REKLAMA